Ako se želite uhvatiti u koštac s izradom vlastitog radio spota, evo nekoliko savjeta.
U današnjem svijetu opsjednutim internetom klijenti i agencije misle da radijsko oglašavanje ne pomaže u povećanju prodaje ili poboljšanju percepcije robne marke, pa se klone korištenja tog medija. Čini se da vjeruju da je oglašavanje na radiju samo rasipanje novaca. Zašto je to tako, kada više od pola stanovništva sluša radio svaki dan?
Nažalost, većina radijskih reklama je dosadna slušateljima, a bez emocionalne iskre između vaše radijske reklame i publike nikada nećete ništa prodati. Poput dobrog sadržajnog marketinga, najatraktivniji i najupečatljiviji radijski oglasi su oni koji su pronicljivi, pričaju uvjerljivu ljudsku priču i imaju za cilj stvoriti snažnu vezu s publikom. Iako postoje stotine kreativnih spotova napisanih i emitiranih, samo nekoliko njih ima čarobne sastojke, ti dragulji su oglasi koje ljudi pamte. Bilo da se radi o promicanju prodaje ili izgradnji imidža, bez obzira na to što prodajete, vaša ciljna publika sluša. Pisanje nezaboravnog radijskog spota samo je jedan dio jednadžbe; pisanje sažete komunikacije koja donosi i prodaju i veću svijest o robnoj marki još je izazovnije. Sa zvučnim efektima, glazbom, briljantnim scenarijem i kreativnom produkcijom, dobro osmišljen radijski spot može izazvati odaziv kao nijedan drugi medij. Evo čemu trebate težiti dok razvijate svoj radio scenarij. Cijela stvar treba biti uokvirena kao doživljaj za slušatelja. Svijet u koji ih prenosite u svojoj reklami može biti kuhinja, vrt, strana zemlja, drugo vrijeme u povijesti, čak i drugi planet ili bilo koje mjesto ili situacija koje možete zamisliti. Ovo je kazalište, pa budi teatralni. Odskočite od očitog i stvorite priču koja publici govori točno ono što ste htjeli reći i koja je uvjerljiva u istom trenutku.
No jeli moguće sve to s vremenskim ograničenjem kojeg imate? Sve to u samo 20, 30 ili 45 sekundi težak je zadatak za pisca. Stvaranje odličnih radijskih reklama dolazi izravno iz priče koju vaš brend želi ispričati. Kada se radijski spot poveže sa suštinom vaše tvrtke, priča koju pričate mora biti uvjerljiva, a poruka dopire ravno u srca i novčanika vaše publike. Reklama mora sadržavati veliko obećanje koje će zainteresirati ljude za kupnju. Zaključak je da nema čarobne formule osim Vas samih, raspišite se, budite maštoviti i kreativni, ali bez pretjerivanja koje bi moglo dovesti Vaš brand u negativni kontekst. No, i najbolji scenarij može pokvariti loša izvedba. Zato pripazite da produkcija spota uvijek bude na razini.
Sretno u izradi Vaše radio reklame.
Ako želite možete i angažirati ekipu Marsovaca!
Nudimo sve od ideje, studijskog snimanja prepoznatljivih vokala, do završne produkcije.